2013. december 13., péntek

Angyalkuckós sütivásár

Az elmúlt két napban nagy fába vágtam a fejszém! Szinte olyan süteményeket sütöttem a jótékonysági vásárra, amiket még sosem készítettem. 
Megmondom őszintén, kicsit féltem is a dologtól, de szerencsére jól sikerült mindegyik és itt az alkalom, most meg is kóstolhatjátok mit sütöttem ki :) Gyertek el és jótékonykodjatok, lesz még forralt bor és forrócsoki is. No és persze még több finom sütemény Réka és Sándor jóvoltából. Egyenlőre csak képes beszámoló a sütésről, de hamarosan receptek is lesznek. A következőkkel készültem: Mandulás csokoládé torta, Almás-mandulás pudingtorta, Narancsos kuglóf, Karamellás dió torta, Diós-csokis muffin, Narancsos-mandulás muffin.
íme.....




1 megjegyzés:

  1. Kedves Máté!Ma volt alkalmam kóstolni a karamellás-diós csodádat. Megosztanád a receptjét?

    VálaszTörlés