2013. október 11., péntek

Bevezetés

       Kedves Olvasók! 

Hosszú időn keresztül gondolkodtam azon,hogy neki kezdjek egy gasztroblog írásának,mert számomra a főzés olyan dolog, amit nehéz szavakba foglalni,főzés nélkül nehezen tudnám elképzelni az életem!


Szugfil Máté vagyok, Pécsen szakácsként végeztem. Az ötlet, hogy szakács legyek, legidősebb bátyám unszolására született meg, érdekes, hogy egy ilyen apróság mennyire más mederbe tudja sodorni az ember életét :)

Szeretném azt is leszögezni az elején, hogy én nem egy profi szakács vagyok,se nem chef, én csak egy egyszerű ember vagyok, aki nagyon szeret főzni. Tudásom legjavát volt kollégáimnak és barátaimnak köszönhetem, nagyon sokat segítettek, segítenek a mai napig.

Egy pár sort írnék a címről is: Nagyon sokat tűnődtem hogy mi is legyen a cím,és végül rá kellett jönnöm, hogy végig előttem volt a válasz,egy egyszerű, de mindent elmondó címet választottam: az Étkezőasztalt. Igen fontos szerepet tölt be minden ember életében, itt történnek a nagy és fontos beszélgetések, viták, barátokkal kártyapartik, iszogatások és a legfontosabb: az Ünnepi ebédek és vacsorák. Kezdetét veheti az evés,miközben újabb beszélgetések kezdődnek.

A receptekkel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy nagyrészt olyan receptek lesznek, amiket nem én találtam ki, hanem olyanok, amiket mástól tanultam az évek során. Sokat fogok csemegézni Jamie és Gordon receptjei közül, de a kedvenc szakácsom Giorgio Locatelli sem maradhat ki a sorból. Apró változtatások azért lesznek a recepteken ....

Kellemes Főzést Mindenkinek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése